Krok 5. Umowa.
Formalnym przypieczętowaniem decyzji o przyznanym wsparciu dofinansowania jest umowa. Dokument ten określa zasady, na jakich przyznano środki oraz podstawowe obowiązki związane z realizacją projektu i jego rozliczeniem.
Przed podpisaniem umowy trzeba zgromadzić wymagane załączniki np.: aktualny wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenia o niezaleganiu w opłatach podatków i składek ZUS, zaświadczenie o niekaralności a także dokumenty specyficzne dla twojego projektu.
Przed podpisaniem umowy trzeba zgromadzić wymagane załączniki np.: aktualny wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenia o niezaleganiu w opłatach podatków i składek ZUS, zaświadczenie o niekaralności a także dokumenty specyficzne dla twojego projektu.
Ważną rzeczą jest zaktualizowanie harmonogramu realizacji projektu, przed podpisaniem umowy.