Efektywność usług i instrumentów rynku pracy służących podnoszeniu kwalifikacji bezrobotnych
Celem projektu było ustalenie efektywności poszczególnych instrumentów i usług stosowanych w Polsce oraz wskazanie możliwości doskonalenia tych narzędzi. Zespół badawczy Instytutu Gospodarstwa Społecznego Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie dokonał analizy ocen formułowanych przez samych bezrobotnych, którzy skorzystali z oferowanych przez urzędy pracy instrumentów i narzędzi, pracodawców, przedstawicieli firm szkolących oraz pracowników urzędów pracy zajmujących się organizacją działań majach na celu podnoszenie kwalifikacji bezrobotnych. Uzyskany obraz pozwolił na sformułowanie pełniejszej oceny wykorzystywanych w praktyce urzędów pracy narzędzi oraz na wskazanie możliwych rozwiązań, podnoszących efektywność polityki rynku pracy. Propozycje tych rozwiązań zostały zamieszczone w niniejszym raporcie jako rekomendacje.
- Załączniki
- Raport - Efektywność usług i instrumentów rynku pracy służących podnoszeniu kwalifikacji bezrobotnych.pdf (pdf, 877 KB)
- Skrócony opis wyników projektu - Efektywność usług i instrumentów rynku pracy służących podnoszeniu kwalifikacji bezrobotnych.pdf (pdf, 217 KB)
- Wyniki projektu - Efektywność usług i instrumentów rynku pracy służących podnoszeniu kwalifikacji bezrobotnych.pdf (pdf, 3538 KB)