Doradca 2000 - Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej


Nagłówek

Doradca 2000

Specjalista do spraw reklamy

Kod: 243107
Inna nazwa zawodu: account executive, specjalista ds. promocji i reklamy, specjalista ds. marketingu i reklamy

Możliwości awansu w hierarchii zawodowej

MOŻLIWOŚCI AWANSU W HIERARCHII ZAWODOWEJ

W zawodzie specjalisty ds. reklamy możliwy jest awans zarówno pionowy, jak i poziomy. I tak w zależności od struktury organizacyjnej firmy specjalista może awansować na menadżera zespołu, kierownika działu reklamy, kierownika czy dyrektora agencji reklamowej. Poza tym specjalista ds. reklamy zdobywając doświadczenie i uczestnicząc w szkoleniach i kursach staje się coraz bardziej cenionym pracownikiem, co ma wielkie znaczenie, np. przy poszukiwaniu nowej pracy lub zleceń, a także daje możliwość założenia własnej agencji, tym samym realizowania własnych aspiracji zawodowych.

Partnerzy

Na skróty

 Przejdź na górę