Wnioskodawco pracując nad wnioskiem o dofinansowanie poprzez System Obsługi Wniosków Aplikacyjnych – SOWA, możesz skorzystać ze wsparcia technicznego.
Zgodnie z Procedurą zgłaszania problemów z obsługą oraz nieprawidłowości w funkcjonowaniu SOWA PO WER, wsparcie techniczne SOWA udzielane jest w dni powszednie od godziny 8.15 do 16.15. Uwaga: wszystkie zgłoszenia, które wpływają po godzinach pracy do działu wsparcia technicznego są analizowane w dniu następnym. Czas przewidziany na weryfikację zgłoszenia i udzielenie pomocy zgłaszającemu wynosi 16 godzin od momentu jego wpłynięcia. Jest on liczony jest w godzinach funkcjonowania wsparcia.
Trzeba również brać pod uwagę, że niektóre problemy techniczne wymagają dodatkowych konsultacji działu wsparcia z zgłaszającym lub Instytucją Zarządzającą PO WER, co wpływa na wydłużenie czasu, w jakim pomoc zostanie udzielona.
W praktyce zgłoszenia, które przekazywane są do wsparcia technicznego w dniu kończenia się naboru traktowane są priorytetowo i obsługiwane w pierwszej kolejności. Jednak jeżeli zgłoszenie przekazane jest po godzinie 16:15 jest ono obsługiwane kolejnego dnia.
Zobacz także:
system zgłaszania wniosków do naborów w PO WER
lub
stronę główną systemu SOWA